Wim Van Kerckhove benoemd tot Executive Chairman van Cross International, Bart Verreydt wordt de nieuwe Managing Partner.

Gent, 13 mei 2024 - Na 23 jaar van toegewijd leiderschap als oprichter en Managing Partner bij Cross International, kondigt Wim Van Kerckhove met trots zijn overgang aan naar de rol van Executive Chairman, effectief vanaf 1 mei 2024. Tegelijkertijd verwelkomt Cross International Bart Verreydt als de nieuwe Managing Partner, die na een inwerkperiode van anderhalf jaar als vennoot en senior partner, klaarstaat om de fakkel over te nemen.

In zijn nieuwe rol zal Wim Van Kerckhove zich concentreren op strategisch business development en key account management, waardoor hij zijn expertise en passie kan blijven inzetten voor het succes van Cross International. Zijn buitengewone bijdragen door de jaren heen hebben het bedrijf geholpen om uit te groeien tot een toonaangevende speler in het domein van hoogwaardige board & executive search (permanent en interim), recruitment solutions en leadership advisory diensten.

Met een sterke achtergrond in internationale leadership rollen in zowel de corporate als startup wereld in verschillende sectoren, brengt Bart Verreydt een uniek perspectief en een schat aan ervaring mee naar zijn nieuwe rol als Managing Partner. Na een uitgebreide inwerkperiode en een ondertussen bewezen staat van dienst binnen de sector, is hij klaar om de operationele en strategische leiding van Cross International op zich te nemen.

"Wim Van Kerckhove heeft een onschatbare bijdrage geleverd aan de groei en het succes van Cross International gedurende meer dan twee decennia," aldus Bart Verreydt. "We zijn opgetogen dat hij in zijn nieuwe rol als Executive Chairman betrokken blijft bij het bedrijf en kijken uit naar zijn voortdurende strategische inzichten en leiderschap."

Over de overgang zei Bart Verreydt: "Het is een eer en een privilege om de rol van Managing Partner op me te mogen nemen bij Cross International. Ik moet erge grote schoenen zien te vullen, maar ben vastbesloten om onze missie voort te zetten, verder te bouwen op wat Wim neergezet heeft en ons bedrijf verder te laten bloeien. Met het vertrouwen van Wim en het hele team ben ik ervan overtuigd dat we samen de volgende fase van groei en succes zullen bereiken en nog veel klanten en kandidaten van A tot Z een fantastische ervaring zullen laten beleven!"

Cross International blijft zich toewijden aan het bieden van hoogwaardige board & executive search diensten (permanent & interim), recruitment solutions en leadership advisory, en kijkt uit naar een toekomst vol kansen en duurzame groei onder het leiderschap van Bart Verreydt als Managing Partner en Wim Van Kerckhove als Executive Chairman.

Voor meer informatie over Cross International en hun diensten, bezoek www.crossint.eu of contacteer Bart Verreydt, bart.verreydt@crossint.eu of +32 (0)479 54 50 24